най-добрите и най-популярните santuy words 2020, selow bro!

Активистът на миряните? Имате ли нужда от полезни думи, за да направите надпис или да го споделите? Тук ApkVenue е подготвил за вас колекция от полезни цитати.

Вие ли сте от миряните? Имате житейска философия, ако не сте щастливи, не сте щастливи? Същото, бандата Jaka също е един от пълноправните членове на този santuy.

Животът наистина не може да се приема твърде сериозно, има твърде много проблеми, за да мислите за себе си, твърде много драма, за да играете сами, просто се отпуснете, просто бъдете щастливи.

Проблемът е, че никога няма да спре да идва, драмата на живота няма да спре да се търкаля, не е нужно да мислите твърде много за това.

За вас, последователи на философията на здравия живот, този път ApkVenue ще сподели няколко мъдри думи, които можете да използвате като напомняне, че животът не е твърде сериозен, просто се отпуснете.

Най-добрите и най-популярните думи Santuy (най-новите 2020)

За тези от вас, които са объркани от това, че са преследвани от срокове , които не изтичат, или може би се мъчите да мислите за живота, където искате да вземете тези здрави цитати, може да бъде спокойствие за вас.

Можете също така да споделите думите, които ApkVenue е подготвил с най-близките ви хора, да им кажете, че не искате да бъдете твърде сложни, просто искате да помогнете.

Вече не е нужно да бъдете дълго, ето колекция от полезни думи, които можете да използвате, за да станете надписи в Instagram, статуси на WhatsApp и т.н.

Santuy цитира думи

За тези от вас, които се нуждаят от ежедневни оферти, ето списък с полезни цитати, които можете да използвате, за да повишите ентусиазма си към себе си или да споделите с други.

Hidup itu pusing kalo dipikirin! Jadi santai, walau pahit, nikmatin aja.Tenang aja santai, hidup itu menilai ujian dari usahanya, bukan dari hasilnya.

Hidup itu pusing kalo di pikirin! Jadi santai, walau pahit, nikmatin aja.Kalah dan menang ditanggapi dengan santai. Tidak pernah sampai berlebihan. Harusnya kita pun dalam hidup seperti itu ya? Sedih dan bahagia, idealnya diterima dengan biasa-biasa saja. Nggak perlu sampai berlebihan.Jadilah orang santai dalam kesibukan tenang dibawah tekanan, optimis disetiap tantangan.Hidup itu santai aja, jalan aja jangan lari, karena hidup itu perjalanan bukan pelarian.Jadilah orang santai dalam kesibukan tenang di bawah tekanan, optimis di setiap tantangan.Hidup itu harus santai, semangat dan jangan mudah putus asa jika menghadapi permasalahan yang rumit.

Tak ada kata ambyar untuk orang yang memiliki jiwa bar-bar.Semoga di bulan ini, jiwa raga dan otakku yang santuy bisa kuat menghadapi simulasi-simulasi dan tugas-tugas yang akan datang.Hadapi dan tanggapi dengan santai, hidup itu sudah perih gak usah ditambah lagi dengan kepedihan, tersenyumlah.Hidup itu harus santai, semangat dan jangan mudah putus asa jika menghadapi permasalahan yang rumit.Tenang aja santai, hidup ini memang bakalan penuh sama masalah, kalau nggak mau ada masalah ya nanti kalau udah pensiun hidup.Apapun yang hidup ini kasih kepada kita, ambil dan syukuri saja, masih baik dia mau ngasih.Kalau hidup nggak ada masalah, itu sama aja kaya sayur tanpa garam, hambar.

Думи на сингъла на Santuy

Все още нямате партньор? Сантуй, банда. Единичните размислени думи по-долу могат да бъдат мотивация за вас, така че да не сте твърде тъжни, но все пак имате партньор.

Ketika lagi PDKT dan ditolak sebelum nembak santuy!Mendung belum tentu hujan, dipacarin belum tentu dinikahin.

Dia tidak meninggalkanmu, Allah yang jauhkan dia darimu karena allah tahu dia ngga pantes buat dapetin kamu, SantuyKamu terlalu santuy untuk aku yang terlalu bar-bar.Hidup itu bawa santai aja, Nggak usah terlalu sensi ngadepin pertanyaan "kapan kawin" Bales aja dengan senyum, "kemaren udeh".Sejauh apapun mengejarnya. Jika memang tidak berjodoh lantas mau bilang apa. Йоги Натасукма Pergi ke Solo, terus ke Belgia. Meskipun jomblo, aku tetap bahagia.Single bukan berarti selalu kesepian dan punya hubungan bukan berarti selalu bahagia. Santuy, aja.I m single, and I m happy.

Aku jomblo supaya kamu pacarin, jadi kapan mau nembak aku?Jones itu kepanjangan dari jomblo with happiness.Kalau sejak single kamu sudah bahagia, untuk apa kamu mempertahankan hubungan yang tidak bahagia?Lebih baik single tapi banyak yang peduli, daripada memiliki pasangan tapi rasanya kayak sendirian.Buat apa iri sama truk yang gandengan, kalau Ferrari aja kelihatan keren sendirian.Seorang yang single diciptakan bersama pasangan yang belum ditemukannya. Santai aja dulu.

Кратки Santuy думи

Нуждаете се от кратки думи, които са подходящи за създаване на надписи за празнични снимки, или също за състоянието на WhatsApp, можете да използвате думите, които ApkVenue е подготвил по-долу.

Gapapa kalau kamu bohongin aku, kan nanti kamu kena azab. Aku si santuy.Santai! Hidup itu jangan dipikirin jon. Tapi dinikmati.Hidup itu jangan dibikin susah. Mudah kok, kurangin ngeluh banyakin santuy.Santai, hidup itu simpel, cuma manusianya aja yang ribet.

Kecil diajarin sopan dan santun, gede diajarin _so fun_ dan santuy.Hidup itu pusing kalo dipikirin! Jadi santai, walau pahit, nikmatin aja.Santai itu adalah hidup yang paling berharga.Hidup itu santai, tapi pasti.Tuhan bersama orang-orang yang jiwanya santuy.Hidup itu jangan dibikin susah. Mudah kok, kurangin ngeluh banyakin santuy.Santai aja, hidup itu dinamis. Dulu kau dikasihi, besok kau dibenci. Begitu sebaliknya.Jangan jadi orang yang hobinya mikirin masalah, santuy aja nanti juga pergi sendiri masalahnya.

Kamu tahu kenapa aku bisa bahagia seperti sekarang ini? Bukan karena aku banyak uang, tapi karena aku santuy.Kalau ada yang bilang kaum rebahan nggak bisa sukses, santuy nggak usah dipikirin, ayo rebahan lagi.Kalau orang-orang ribut liat kamu tidur terus, bilang aja kalau kamu lagi mengejar mimpi.

Сундански думи Santuy

Искате ли да слушате думите на Сандус, които можете да споделите с приятелите си или може би вашата любов е сунданец? Тук ApkVenue е подготвил всички сундански думи за вас. Има и смисъл.

Tetep seuri sanajan hate nalangsa adalah ciri-ciri jalma anu hebat, santai we lur. Продължавайте да се смеете, въпреки че сърцето ви е прерязано е отличителен белег на великите хора, просто се отпуснете, брато.

Lamun hirup ulah lempeng-lempeng teuing meni jiga jidar.

Животът не е толкова прав, колкото владетел.

Ek sakumaha wae beuratna pagawean, bakalan hampang lamun henteu di pigawean.

Колкото и да е трудна работата, тя ще бъде лека, ако не я направите.

Hirup mah ulah loba gaya gaya tapi kudu loba duit.

Животът не е много стил, но трябва да е много пари.

lamun loba nu nanya iraha rek nyusul kawin? Bejakeun, da urang mah teu ngilu balapan, naha kudu nyusul sagala?

Ако мнозина питат кога искате да се ожените? Просто кажете, че не участвам в състезанието, защо трябва да следвате всичко?

Terus uing kudu kitu, terus uing kudu kieu. Terus we terus-terus, emang uing teh tukang parkir?

Тогава трябва да направя това, след това трябва да направя това. Просто продължавай, аз ли съм паркинг?

Emang bener hirup teh kudu kuat, naha uing kudu nambulan semen kitu? Santuy we lah.

Вярно е, че животът трябва да е силен, трябва ли и аз да пръскам цимент? Просто се отпуснете.

Tadina ek mandi, pas ngaca eh manis keneh, ah tamas we.

Щях да си взема душ, когато се погледна в огледалото, все още беше сладко, така че просто си измих лицето.

Hirup mah tong loba teuing dipikiran, cukup ku dilakonan.

Не мисли много за живота, просто го направи.

Lamun masalah hirup geus karasa beurat sabeurat-beuratna, tindihan ku bantal lantas pake keur sare.

Ако житейските проблеми са станали твърде тежки, заменете ги с възглавница и продължете да ги използвате за сън

Това е колекция от красиви думи, които можете да използвате като надпис в социалните медии, статус или просто да ги прочетете като мотивация.

Не приемайте живота твърде сериозно, банда, не мислете за всеки проблем наистина вътре, просто се отпуснете по-късно, има и изход.

Надяваме се информацията, която ApkVenue сподели този път, да е полезна за всички вас и ще се видим отново в следващите статии.

Прочетете също статии за думи или други интересни статии от Restu Wibowo .